poniedziałek, 17 kwietnia 2017

ŚWIĄTECZNY, MROŹNY LANY PONIEDZIAŁEK..





5 komentarzy:

  1. U mnie było podobnie. Tulipanki otulał biały puch. na szczęście szybko stopniał. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, trochę szkoda, że jest ich tak mało. Fajnie się prezentują, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że pogoda w końcu się poprawi i zapanuje prawdziwa wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strona bardzo pomocna, naprawdę świetna! Odnalazłam wiele rozwiązań na dręczące mnie problemy. Zapraszam na swoją stronę, chociaż dopiero zaczynam, to wierzę, że uda mi się chociaż trochę zarazić ludzi moją pasją! https://www.facebook.com/dzialkamalgosi/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród rankiem może być wyjątkowo piękny, szczególnie w promieniach wschodzącego słońca. Im ładniejsze lato tym piękniej kwitną kwiaty i ładniej się prezentują. na tle zielonych krzewów.

    OdpowiedzUsuń