środa, 19 października 2016

JESIEŃ, DYNIE W DONICY I SZYBKI LIFTING TARASU

           Mówią, że od przybytku głowa nie boli. Mnie bolała bo zastanawiałam się co ja zrobię z taką ilością dyń. Rozdać? nie! tym bardziej, że sama je dostałam, każda inna, piękna i niepowtarzalna. Kilka dni leżakowały w garażu a ja myślałam co z nich zrobić. Jesienne kompozycje z astrami, trawami i wrzosami już mi się znudziły. Dynie ozdobne same w sobie są piękne, więc po co jeszcze dodawać im ozdobników.
Kilka minut i moja zabytkowa skrzynka wygląda tak!








           No i jeszcze trochę wspomnień z ciepłych dni. Lifting tarasu na szybko, niby zwykłe ustawienie kwiatów ale za to milej  przesiaduje się.
Zestaw jesienny, które zawsze wygląda dobrze to: wrzosy-koniecznie kilka sztuk, trawy ozdobne, chryzantemy ja dodałam jeszcze lawendę i golterię no i obowiązkowo dynia!






9 komentarzy:

  1. Skrzyneczka naprawdę fajna,jak i aranżacja z dyniami.
    I jaki przyjemny klimat na tarasie, dodatkowo na tle werbeny patagońskiej (mojej ulubionej).
    Super! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! w tym roku dynie jakoś wyjątkowo za mną 'chodzą'. A dziś widziałam przepiękne i ogromne białe dynie.

      Usuń
  2. Faktycznie! kwiaty poprawiają wygląd tarasu. Niby bez wysiłku a jak przytulnie.
    pozdrawiam
    Kasia S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dynie, moja żona potrafi z nich zrobić prawdziwe cudeńka kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, klimatyczny ogród. Pozazdrościć tylko... uwielbiam dynie a te maleńkie są przesłodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne dekoracje! I rzeczywiście każda dynia inna :)Taras tez prezentuje się wspaniale i jeszcze ten hamak... super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie sam ogród jest świetnym miejscem i myślę, że również każdy z nas lubi w nim porządnie wypocząć. Ja do tego nawet mam specjalne fotele ogrodowe https://ogrodolandia.pl/fotele-ogrodowe na których bardzo miło mi się spędza czas.

    OdpowiedzUsuń